Rólam

Ferencz Anikónak hívnak. 50 éves leszek az idén. Van két gyemekem: egy 18éves lány és egy 16 éves fiú. 2006-ban mellrákom volt. Operáció, kemoterápia, sugárterápia,egy ideig hormonterápia-így kezdődött a gyógyulásom. Hogy miért írok? Hogy kiírjam magamból. Hogy jobban lássam az összefüggéseket, vagy hogy más lássa és okuljon belőle. Kívülről látni könnyebb...más szemében a szálkát is!!! Vagy hogy erőt adjak, vagy hogy egyfajta megküzdést mutassak...vagy lehet hogy mindig is írni akartam csak nem állt össze a kép, eddig. ÍROK.

Elérhetőség

legyoztem@gmail.com

Ugye, milyen blikkfangos cím??

Az őszintét megvallva inkább......dolgozom rajta!......és folyamatosan dolgozom!

......mert akkor van vége, ha VÉGE van.

Értitek, ugye?

Egy beköszönő - röviden magamról - fogalmazáson fáradozom, de nem jön össze.

Most soroljam fel az iskoláim???

Igaz, az is adhat némi infót és azonosulást nektek velem! 

NOHÁTAKKOR:

Ferencz Anikó vagyok, 1960-ban születtem májusban!!!Ez fontos, nekem igen! Szeretem ezt a hónapot.

2 gyermekem van, egy 18 éves lány és egy 16 éves fiú. Nagyon büszke vagyok, hogy mindkét nem megadatott nekem gyermekekből!! Az más kérdés, melyiknek mit tudok átadni, pláne mostanság ebben a korban...pedig nagyon erőlködöm - különösen, hogy most túl vagyok egy rákon, 4. éve. Az emberlány, jelenesetben ÉN, ilyenkor azt hiszi felfedezte a forralható meleg vizet és egyedül az az út, az a megküzdés az igazi, amit ő járt végig. Különösen nehéz tud lenni, ha egyébként is egy ilyen kéretlen tanácsadó típus...

Gondolhatjátok nem lehet könnyű a gyerekeimnek lenni.

Csak az vigasztal, tudom senkinek sem könnyű.....egyre inkább tudom és elfogadom.

Ezt tanultam 3 éven át. Azért csak 3, mert ugyan 2006-ban voltam beteg: mellrák, de egy év a terápiáról szólt - én nem tudtam jobbat akkor és valahol el kellett kezdeni a gyógyulást!

Ezek a kezelések eléggé bezsongítanak, ha olyan anyagokat veszel fel a testeddel, amiket mindig is elítéltél a szájaddal!!!!

Azt gondolom, most csak úgy meglebbentek néhány témát. Vannak kedvenceim, amin szeretek, szeretek és fogok is elmélázni, NEKTEK, ha érdekel benneteket hogyan éltem meg a rák segítségével az elmúlt életem – hogyan próbálok önmagam, az énazonos Ferencz Anikó lenni.

Folyt.

Címkék: jövő betegség múlt daganat küzdeni legyőztem a rákot talpra állni

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legyoztem.blog.hu/api/trackback/id/tr1001858866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(k)lárifári 2010.04.20. 10:32:57

Szia Anikó!

Nagyon örülök a blogod elindításának, sok erőt és kitartást kívánok a folytatásához!
Nagyszerű, becsüllek érte, hogy kiírod magadból mindazt a felgyülemlett tapasztalatot, no meg feszültséget ami a betegségeddel kapcsolatban keletkezett!
Én mindig olvasni fogom az írásaidat!

scopolamin 2010.11.29. 21:30:23

Őszintén gratulálok, és további jó egészséget kívánok!
süti beállítások módosítása