Rólam

Ferencz Anikónak hívnak. 50 éves leszek az idén. Van két gyemekem: egy 18éves lány és egy 16 éves fiú. 2006-ban mellrákom volt. Operáció, kemoterápia, sugárterápia,egy ideig hormonterápia-így kezdődött a gyógyulásom. Hogy miért írok? Hogy kiírjam magamból. Hogy jobban lássam az összefüggéseket, vagy hogy más lássa és okuljon belőle. Kívülről látni könnyebb...más szemében a szálkát is!!! Vagy hogy erőt adjak, vagy hogy egyfajta megküzdést mutassak...vagy lehet hogy mindig is írni akartam csak nem állt össze a kép, eddig. ÍROK.

Elérhetőség

legyoztem@gmail.com

HIT

2012.07.23. 12:35

szerző: FerenczAnikó

52.jpg

Néhány éve beteg voltam: mellrák.

Előtte a munkahelyemen próbáltam elütni a munkaidő vége előtti üresjáratot vagy épp fönők nélkül voltunk…és a neten játszva,(akkor még bejöttek az oldalak) kártyákat húztam, jósgolyókat, feng shui és egyéb lapokat látogattam…szerettem, mert megerősített hogy én vagyok ÉN, és hogyan menjek tovább az utamon - ha megértettem egyáltalán. ….és mert elvarázsolt a rejtélyessége a magyarázatoknak.

Az jött ki:” meg KELL tanulnom BÍZNI. Nem lesz könnyű, és hosszú lesz a folyamat.”

Aztán lebetegettem.

Azóta is tanulom.

6 éve itthon vagyok, most jár le a járadékom.

Köszönöm. Nekem volt szociális háló – vagy „mert én megérdemlem!”

Ebben az évben az egzisztenciális lebegést gyakorlom. Ez következett „a tananyagomban”.

Nem megyek alkalmazásba – tudom ki vagyok, mit akarok, mire vagyok képes könnyedén-izzadság nélkül….vannak uj kapcsolataim és még keresek továbbiakat…velük, segítségükkel értékesítem magam a piacon. Az biztos, hogy ilyen csajra szükség van – egyedi vagyok…effelől nincs kétségem….csak a hogyan várat magára…alakul, a saját ritmusomban és közben beérek a projektjeimmel együtt.

 

Tegnap, 2012.július 22-én a Zöldkrajcáros ökovásáron húztam egy fűszernövénykártyát:

KORIANDER.

jelentése:

„Bátorság és sikerülni fog…”

Én állok elébe.

Üdv

fean

Címkék: hit alkalmazás lebegés jósgolyó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legyoztem.blog.hu/api/trackback/id/tr704672574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása