Rólam

Ferencz Anikónak hívnak. 50 éves leszek az idén. Van két gyemekem: egy 18éves lány és egy 16 éves fiú. 2006-ban mellrákom volt. Operáció, kemoterápia, sugárterápia,egy ideig hormonterápia-így kezdődött a gyógyulásom. Hogy miért írok? Hogy kiírjam magamból. Hogy jobban lássam az összefüggéseket, vagy hogy más lássa és okuljon belőle. Kívülről látni könnyebb...más szemében a szálkát is!!! Vagy hogy erőt adjak, vagy hogy egyfajta megküzdést mutassak...vagy lehet hogy mindig is írni akartam csak nem állt össze a kép, eddig. ÍROK.

Elérhetőség

legyoztem@gmail.com

Számadás OM!

2014.01.03. 00:14

szerző: FerenczAnikó

2014.!-D)[1].jpgBúék 2014!                                                                                                            Szerencsepogi ezévre!


Idén vagyok 8. Új 8.

Megtanultam hinni, bízni. Gyermekeim folyamatosan eloldozom magam mellől...exxel és családjával szilvesztereztem...

Itt fáj-ott sajog...gyógyul MINDEN. A régi "sebek" oldódnak...54 leszek idén hivatalosan.

Suskaköri tag vagyok-szobabiciglim lett suskáért! Egy éve nordic walking botom szintén suskáért. Mozgok.

Szívem erősitem a biciglivel...majd lesz mélyvázas női bringám is....suskában tanulom a pénz elengedését...a bőkezüséget...testvéremmel vásároztam-pénzt állt a házhoz-továbbadom, jótékonykodom...csudajó, bár néha újra rám tör az aggódás-elhessegetem.

Találkoztam valakivel egy társkeresőn-csak egy lemez maradt belőle: Bagdi Bella : BŐSÉG lemeze...biztosan nem véletlen! TANULOM a bőséghez való hozzáállásom, Louise Hay Éld az életed könyve segít- a BIBLIÁM....  a Titok filmmel öblögetem az agyam.

Már 1 éve" lebegek". 8 hónapja gyermekeim fizetik a rezsit-LAKÓTÁRSAK vagyunk....a lányom 2 hónapja inkább a barátjánál van-de még mindig,ő is belead. Nem mentem vissza a "mókuskerékbe".

Szerencsém van!...vagy a tudatos, figyelő nevelés lassan beérik: támogatják egymást érzelmileg, ők ketten, akik nagyon sokáig a legfontosabbak voltak számomra.Még most is-bár már nővőm kifele magam Magam! ÉN vagyok, akit képviselnem kell-most már újra ÉN következem.

Terveket szövögetek- egyre újabbakat, azt csinálom-amit szeretek egyre inkább és kizárólagosan.Illetve tanulom úgy csinálni hogy élvezzem azt is, amit meg kell csinálnom, mert szeretném, ha meg lenne!

Aktivkorúak támogató segélyén vagyok. Van egy új önéletrajzom, ami tartalmazza mit szeretnék csinálni-hiszem megtalálom azt, aki ezekben a tevékenységi körökben "alkalmaz". Egyenlőre még suskáért fözők egy családnak hetente 1x...dekorálok, ajándékot csomagolok...LOMTALANÍTOK-eladom a régi kincseim..egyre többen ismernek a suskakörben. Hiszem, hogy ez fontos, hogy előrébb/feljebb lépjek. A kapcsolatok repítenek-segítenek.Egyre könnyedébben haladok - érzem. Egyszerűbben létezem,sokkal kevesebb dolog fontos.Már 5 éve nincs TV-m, egy éve gyermekeimnek sincs!!

BÍZOM. A végtelen Univerzum intelligenciája bennem van-támogat engem.

Anyukámtól sokat hallottam mikor már bölcsült: "Úgy még soha sem volt, hogy sehogy se lett volna!"

Vagyis: Mindig lesz valahogy!

HISZEM.

Megvan a rendszer, a társadalom értelme...jó ha ismered a szabályokat, mert akkor találod meg a kiskapuidat-a saját megoldásaidat...egyre bátrabban vállalom magam. Ha nem tetszem, már nem megyek le hídba miatta...egyre kevésbé tudnak megzsarolni vele!.....jó vállalni azt, aki vagyok-mindenestül. Ki mondta,hogy bármiben is tökéletesnek kell lennem...elég ha csak törekszem rá! Társaim, pedig segítenek.Nekik meg én adom meg, amiben ők kérnek segítséget. S ez így van jól.

Béke - Áldás - Jólét!

BOLDOG ÚJÉVET MINDENKINEK - találd meg Önmagad nyugalmát/békéjét, kívánom NEKED, őszintén!

Ha nem menne azonnal,:segít a nervesplege, a vérnyomáscsökkentő...stb. A kis "lábak" fontosak-legyen belőle sok!...vagy a kompenzáció-az is ki van találva- használjuk!

De addig is: a céljaid ne téveszd szem elől!

Címkék: tv újév bőség lakótársak suska SZÁMADÁS UNIVERZUM

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legyoztem.blog.hu/api/trackback/id/tr595722713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása