Rólam

Ferencz Anikónak hívnak. 50 éves leszek az idén. Van két gyemekem: egy 18éves lány és egy 16 éves fiú. 2006-ban mellrákom volt. Operáció, kemoterápia, sugárterápia,egy ideig hormonterápia-így kezdődött a gyógyulásom. Hogy miért írok? Hogy kiírjam magamból. Hogy jobban lássam az összefüggéseket, vagy hogy más lássa és okuljon belőle. Kívülről látni könnyebb...más szemében a szálkát is!!! Vagy hogy erőt adjak, vagy hogy egyfajta megküzdést mutassak...vagy lehet hogy mindig is írni akartam csak nem állt össze a kép, eddig. ÍROK.

Elérhetőség

legyoztem@gmail.com

Hahó!

2019.10.10. 00:03

szerző: FerenczAnikó

Itt vagyok.

2014 májusában munkát kaptam "A rák ellen, az emberért, a holnapért!" társadalmi alapítványnál a Mátyás utcában.

Ezt a blogot is a felkérésükre inditottam...

Idénre már nem futotta a szerződésből. Megújulás alatt van az alapítvány. Áldás, béke nekik.Lezártak 10 évet az életemből, VÉGRE! 2,5 évig voltam programszervező náluk. Sajnos a NAGY CSAPAT, akik segitettek,akik miatt elköteleződtem ennél az alapítványnál-szép lassan elhagyta a "céget"...végül is épp ezért sikerült nekem helyet találnom 2014 májusában. A programszervezést vállaltam. CSAK. A távozó kolleganó sokkal többet csinált, ezért csak fél pénzt kértem....de a munkám EGÉSZRE nőtt fel.

Mindeközben megtanultam érintettek között úgy mozogni, hogy nem sajnálom, féltem örökké magam.

Stressszes helyzetekben kiállni magamért, vagy konfliktust rendezni, odafigyelően másik között.

Odaadni magam,de közben ne adjam fel magam teljesen. Újra megtaláltam a hangom, stilusom.Mindezt érintettek közözz. Akik emberekkel dolgoznak, tudják milyen is ez.

Mindeközben elfogadtak, megszerettek...én is csiszolódtam, őszíntébb, hitelesebb lettem.Új önkéntesek jöttek az alapítványhoz dolgozni. Persze nem miattam, de az én ott töltött időm alatt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legyoztem.blog.hu/api/trackback/id/tr9112262042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása