Rólam

Ferencz Anikónak hívnak. 50 éves leszek az idén. Van két gyemekem: egy 18éves lány és egy 16 éves fiú. 2006-ban mellrákom volt. Operáció, kemoterápia, sugárterápia,egy ideig hormonterápia-így kezdődött a gyógyulásom. Hogy miért írok? Hogy kiírjam magamból. Hogy jobban lássam az összefüggéseket, vagy hogy más lássa és okuljon belőle. Kívülről látni könnyebb...más szemében a szálkát is!!! Vagy hogy erőt adjak, vagy hogy egyfajta megküzdést mutassak...vagy lehet hogy mindig is írni akartam csak nem állt össze a kép, eddig. ÍROK.

Elérhetőség

legyoztem@gmail.com

8. rész - EGYEDÜL

2010.05.12. 15:34

szerző: Ferencz Anikó

avagy kinek vagyok fontos???

 

Hja, kellett minden – ami megtörtént: hogy az lehessek, ami MA VAGYOK.

 

Kellett, hogy itt álljak egyedül.

Szüleim meghaltak, tesóm külföldön él, nemrég váltam.

 

...és most megtanultam: MAGAMNAK kell, hogy FONTOS legyek MAGAMNAK!!

És felelősséggel tartozom a testemért, ahogy bánok magammal, mibe milyen erőkifejtésbe kényszerítem bele az elmémmel.  És mikor!?

 

Story: fáj a fejem-már 18 éves koromtól! Mondhatni anyáról leányra szált...hányás,fejgörcs-totál rosszullét-aki ismeri átérzi. Sokat próbáltam. Egy ideje feltűnt, ha megbeszélem magammal, ha rá tudok jönni honnan jö’ - miért feszülök be...kioldódik.

Egy kiadós sírás is segíthet! Ki van az találva....ahogy az izzadás is - meg a hónaljszőrzet –

no nem akarom megosztani kedves ,”nyiladozó” olvasótáboromat!

Szóval: Egy gyermek mikor bőgni kezd ...tutira katarzis...el fogja mondani mi fáj és miért,

Hol esett sérelem a lelkén... figyeld csak meg! Ha megengeded magadnak, hogy sírj a szerepjátszó kényszered magad előtt is háttérbe szorul és kijöhet mi bánt igazán, mi az amit nem tudsz megemészteni??? NO? Próbáld ki, ha mered! Gyakorlottabbak már a buszon is engedik folyni a könnyeiket...nekem is sikerült már parkban leülni sírni...ki van ez találva.

Szerintem oldja  az „üss vagy fuss- ha egyiket sem lehet” tételt. Emlékszem a budiban sírtam-mikor a főnök engem akart mindenáron „fekete seggűnek” kikiáltani a munkatársaim előtt...

 

Szóval lemondtam a délelőtti programot....lassan, nagyon szorítottam. Barátnős lett volna...sűrű bocsánat kérésekkel.... és mert szeretek is dumizni az én Tüncimmel...egyre jobban összecsengünk, amíg pasim nincs !)

 

Aztán az esti munkát, ami a mániám: IDENTITY társas - imádom,de fejfájósan rémálom,

már többször csináltam. Miért kell nekem megfeszítenem magam-ki fizeti ezt meg?

Csak ÉN.(Rák 2006-ban)

Végül, amit a legfontosabbnak tartottam egy babazsúr. Egy uncsitesi gyermeke 5éves szülinapja - azt mondta az anyjának régen látott! Hát kell ennél több, tutira odamegyek ahol szeretnek.... De fejfájósan nem megyek! Beszéltem a kiscsajjal is és megígértem mindent, amit lehetett-könnyedén vette! Ő még hisz! Én meg igyekszem megfelelni a bizalmának.

Szóval 3 lemondás egyszerre : elhiszed milyen nehéz döntések voltak?? Nem??

Neked legyen könnyebb!

Délután a fiam meghallgatott kicsit , tudja hogy apja helyett neki nyomom a szöveget...és nagy nehezem, kunyerálásra megmasszírozta a jobb vállam....HATOTT. Utána már

ettem is, én hányás után is simán kívánom az ételt, ha már jobban vagyok...nem tudom a testem mit szól igazán ehhez...sanszos nem a legjobb terápia számára.

 

ÉS MI VAN MA? Itt írok és görcsöl a bal oldalam, a fiam csak 5kor jö’ haza a suliból.

És mit mondok MAGAMNAK?? Az van, amit gondolsz:

Valószínűleg oldódik a görcs a nyakamból, fejemből (reggel még nem fájt csak amikor írni kezdtem..)mint pezsgőből a buborékok...dolgozom magamon, figyelek magamra -megengedem magamnak, mert megengedhetem, hogy nem kell megfelelnem éppen, másoknak..MAGAMNAK VAGYOK FONTOS EGYEDÜL, éppen most!.

Most minden „abba-fejezek”! (anyám szóvicce)

És átadom magam a fejfájásnak illetve  feldolgozásának.

Szép napot NEKTEK!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legyoztem.blog.hu/api/trackback/id/tr121997445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása