Rólam

Ferencz Anikónak hívnak. 50 éves leszek az idén. Van két gyemekem: egy 18éves lány és egy 16 éves fiú. 2006-ban mellrákom volt. Operáció, kemoterápia, sugárterápia,egy ideig hormonterápia-így kezdődött a gyógyulásom. Hogy miért írok? Hogy kiírjam magamból. Hogy jobban lássam az összefüggéseket, vagy hogy más lássa és okuljon belőle. Kívülről látni könnyebb...más szemében a szálkát is!!! Vagy hogy erőt adjak, vagy hogy egyfajta megküzdést mutassak...vagy lehet hogy mindig is írni akartam csak nem állt össze a kép, eddig. ÍROK.

Elérhetőség

legyoztem@gmail.com

Ki vagyok én?

2011.06.08. 19:16

szerző: FerenczAnikó

....színjátszom, kórusba járok, önkénteskedem...........rákellen, ökoszolgálat...kedvencem az Identity társasjáték! Jó, mi??? A cím után...:-D)))ez a tokavonalam....

Identity klubokat akarok. Hiszem, hogy ez mindenkinek jót tesz manapság.                                                       

Lomtalanítok sokat, sokszor jelképesen dobok ki cumót, ha el bírom engedni - mert az a szomorú időszakomra emlékeztet. 

Rendezkedem - sokan mondják egy lakber. veszett el....nálad! Folyton dekorálok, mindig szépítek valamit, akár a helyzetem is.... Azt is szokják mondani idealista - de már nem bánom. Lényeg jól érezzem magam a bőrömben!

Baromira lassú vagyok - kényelmes. Szeretem a saját ritmusom alkalmazni - jól érzem magam benne, nagyon. És már meg is engedem magamnak ezt. Öt évembe telt míg ezt "visszakaptam", újra rátaláltam. Néha még azért vannak önmarcangolások: indulj már, cselekedj már...de ezeket másoktól hallottam, anno. Csak bekúszik a fejembe, ha elégedetlen vagyok magammal valamiért és ilyen könnyen adódik a mai világban...ahol minden úgy rohan.

Magamat szeretném "kihelyezni" - értékesíteni -ÚGY, AHOGY VAGYOK.(Brigit Jones 1.). Készítenék egy oldalt magamról, ahol elmondanám mit csináltam eddig, amit örömmel vállalok tevékenységként a továbbiakban is. Kis gond, nem értek a pc-hez eléggé, ezért tanfolyamra mennék, webszerkesztőire...ha nem így vagy úgy, eljutok ahhoz, amit akarok. Hisz már most is itt vagyok a neten a Rákellen alapítvány jóvoltából.

Mivel nagy dekoros vagyok, szeretnék kézmű foglalkozásokat tartani. Persze jó a festés terápia is, de nekem még jobb a tárgykészítés, a tárgyak átváltoztatása...semmiből szinte, valamit készíteni. Ilyen csak nekem lesz, ráadásul én csináltam két kicsi kezemmel.    ÉLJEN A KREATÍVITÁS!!! Persze a leghálásabb kis srácokkal dolgozni....szeretnék!Olyan szép dolog hagyni őket kibontakozni- minimális írányítással....ez hívnám tehetséggondozásnak, kreatívitásfejlesztésnek.

Nagyon szeretek KÁVÉZNI! Most, hogy így lelassultam, jobban és többet látok meg magam körül...és nagyon kevés elég már. Ami nekem nagyon fontos (mint mindenkinek, sanszos) az emberi kapcsolatok. Tanulom, hogy mondhatom el, ami a szívemen - mert már régóta erre készülök, hogy önazonosak legyenek a mondataim, lehetőleg minél több alkalommal. Utálatos dolog ez a szépíkézés: jaj nehogy megbántsam....akár a főnököm is. Aztán meg a felgyűlt haragot - bosszúságot a vétlen kapja majd, mikor gátszakadásom van - mikor betelt a pohár vagy magam sem tudom mért érzem magam sz.rul egy-egy találkozó után!

Nehéz eset lennék?                                                                                        Nekem jó - ha neked nem, szólj!..vagy kérj!

üdv.f.a.

 

 

Címkék: rendező kényelmes színjátszó identity klub lomtalanító kávézós öt évem kreatíva

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legyoztem.blog.hu/api/trackback/id/tr792968611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása