Rólam

Ferencz Anikónak hívnak. 50 éves leszek az idén. Van két gyemekem: egy 18éves lány és egy 16 éves fiú. 2006-ban mellrákom volt. Operáció, kemoterápia, sugárterápia,egy ideig hormonterápia-így kezdődött a gyógyulásom. Hogy miért írok? Hogy kiírjam magamból. Hogy jobban lássam az összefüggéseket, vagy hogy más lássa és okuljon belőle. Kívülről látni könnyebb...más szemében a szálkát is!!! Vagy hogy erőt adjak, vagy hogy egyfajta megküzdést mutassak...vagy lehet hogy mindig is írni akartam csak nem állt össze a kép, eddig. ÍROK.

Elérhetőség

legyoztem@gmail.com

Érzelmi terror

2010.07.01. 18:49

szerző: FerenczAnikó

 ...botorkálok a Flóriánon.

Keresztanyu megdob tökfőzelékkel, mielőtt sokgyermekes fiához rohanna Ürömre segíteni! A lényeg, lesz ebédem! Egyszercsak semmiből egy belevaló piros pulcsis kérdezőbiztos terem előttem: dallamosan kivágja a jónapotot és hogy válaszolok e 3 kérdésre...ezt mind egyszuszra . Még alig térek magamhoz...szemeim kerestanyut kutatják a betonon, a busz megállóban - elvétettem volna a randi  helyét....Kivülről zavartan mosolygok és rázom a fejem, mint a skype-os hangulatfigurák egyike..azé’ valami olyat is mondok hallkan, szeliden: most nem. De már kapom is a „kegyetlen” választ: egy jónapot köszönést sem???...és továbbáll....sértetten! Én ott állok leforrázva - hosszú percekbe kerül míg lejátszom mi is történt velem ily hirtelen -mitől is érzem oly rosszul magam...még a műmellem sincs rajtam, mert csak leszaladtam a főzelékemért. Szerencsére tegnap egy asszertiv tréningen voltam sokadszorra és már kapisgálok valamit...(egy onkopszichológus tartja a Rákellen, az emberért...alapítványnál!) Ez a „jóképességű” piros polós koránkelő „letámadott”. Engem nem „lát” - nem érzékel, csak nyomja a betanult /gyakorolt „dallamát” – esélyt sem kaptam az „elfogadásra”, de az elutasítást sértettségből már „hozzámvágta” azzal a kiszólással, hogy még köszönni sem tudok neki. Tiszta stressz ez az egyszerű helyzet! Lehetek e én jóember, ha épp nem adok a koldusnak, ha épp most nem válaszolok a munkáját végző kérdezőbiztosnak??                                                      LEHETEK.                                                                                                           

Arany csávókám, ha legközelebb figyelsz rám is ..esetleg elmondom, hogy miért nem válaszolok épp a kérdéseidre......ha figyelsz rám is, még az is lehet kiegyezünk egy közös megoldásban!!! Kérlek máskor ne terrorizáld a közhangulatom, mikor épp az ebédemet várom!!! Az már csak dekor a tortán, ha az emberekből élnél....akkor még gyakorolnod kell a stílusod! Az, hogy sikerült helyretennem az „incidenst” magamban – SZÁMOMRA EREDMÉNY és EZ IS VALAMI-tul'képp sikerélmény. Nem az én problémám volt, hajszál híján felvállaltam!!!!

Szépnapot!Csók.a.

Címkék: incidens jóember érzelmi terror nem az én problémám asszertiv tréning .sikerélmény.tiszta stressz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legyoztem.blog.hu/api/trackback/id/tr562123702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása